کر بختیاری
کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

     نقره صد ها بار بیش از سایر مواد ضد عفونی كننده موثر است و ۶۵۰ میكرب را از بین می برد. شاید خود شما كه همیشه یك انگشتر نقره با نگین عقیق در دست دارید ,اطلاع نداشته باشید كه چه خاصیت بزرگی در این فلز گرانبها هست وچگونه بدون اینكه خود بدانید مراقب سلامت شماست.اخیرا” دكتر هاری ماركراف استاد پزشكی دانشگاه سانت دویس پس از آزمایشهای متعدد اعلام كرد كه نقره صدها بار بیش از سایر داروهای ضد عفونی و ضد میكرب , میكربها را از بین می برد در حالیكه  نقره به تنهایی می تواند ۶۵۰  میكرب را نابود كند بدون اینكه مانند دیگر ضد عفونیها عوارض بعدی بر جای گذارد.استاد دیگری بنام چالز فوكس دارویی از نقره تهیه كرده است به نام سولفادیازین نقره , كه در معالجه سر ما خوردگی و جوش های پوستی و در  هفتاد در صد سوختگیهای جلدی مورد استفاده قرار می گیرد .      

      همچنین شر كت های هواپیمایی انگلستان , سویس , آلمان , اسكاندیناوی, فرانسه ,كانادا , ایتالیا  , ژاپن  و… از آن در داخل هواپیما به عنوان یك میكرب كش قوی استفاده می كنند  . حتی در سویس برای ضد عفونی كردن آب آشامیدنی شهر از نقره استفاده می كنند. فضه ( نقره ) در تفریح و دلگشایی قلب , نزدیك به  یا قوت  است . برای بد بویی دهان و رفع رطوبتهای لزج و عفونت بلغم و مالیخولیا , دیوانگی , وسواس , سرفه , استسقا , طحال , سنگ مثانه و كلیه ها سودمند است .  

منبع:      tebyan

      ضمادش تحلیل برنده ورمها و با جیوه كشته شده برای رفع بواسیر مفید است. نقره در  داروهای چشم جهت روشنایی و تقویت چشم سودمند است , مصلح ضرر نقره , كتیرا است .       


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:خواص نقره, توسط کربختیاری